Browse By

Silence Club

Doar la lumina lunii

Seara se lasa, iar eu inca ma pregatesc pentru intalnire. Prietenul meu mi-a zis ca are o surpriza arzatoare pentru mine… Hmm… In timp ce imi dau cu un ruj de culoarea rosu bordel, cum spunea mama mea, ma gandesc  excitata la ce mi-a pregatit.summer sex

Nu imi doresc o seara romantica, romantismul e pentru oameni simplii, vreau ceva sa  imi ajunga pana in maduva oaselor, vreau ceva sa-mi bantuie mintea de cate ori vreau sa adorm si totusi sa fie ceva original. Romantismul e pentru pustoaice, eu am deja 20 de ani. Imi dau cu cel mai puternic parfum, pentru ca sunt o femeie puternica, imi iau pantofi cu toc, pentru a pastra putina eleganta si imi las parul desprins, putin ciufulit, pentru a pastra mister.

Taxiul  a venit,  cobor si observ o luna plina, care se zareste putin excitata printre nori. Universul ne vrea. Vreau sa facem sex, vreau sa ne simtim atat de bine, incat luna sa devina geloasa pentru ca ea nu se poate intalnii  niciodata cu soarele. Vreau sa-mi mangaie corpul cu buzele lui, vreau sa ma stranga atat de tare in brate incat, sa-l simt ca ma vrea.

Il vreau, il vreau atat de mult, incat chilotii mei, aproape ca ii simt cum cad de pe mine. Ma simt atat de inconfortabil in rochia asta incat vreau sa o dau  jos. Vreau ca luna sa-mi priveasca trupul cu invidie.

Taxiul ma lasa in fata unui restaurant destul de elegant. Te rog, nu vreau  o cina si apoi sa mergem la hotel. Asta am vazut in toate filmele de dragoste. In fata restaurantului  il zaresc. M-am inselat, nu mergeam la restaurant… Imi deschide usa masinii , cu un zambet pervers si plecam.  Conduce destul de mult, pana cand ajungem pe marginea unui lac. Unde m-a adus? Cand am coborat, eram inconjurata de lumanari. Nu prea vorbim… A infipt mana in parul meu, m-a tras la pieptul lui si a inceput sa ma sarute pe gat. Mi-am dat seama ca si el ma vrea. Am inceput sa-l mangai…

Lasand mana tot mai jos, am prins putin curaj si i-am desfacut cureaua. L-am sarutat cum nu am m-ai facut-o pana acum, Mi-a desfacut rochia si usor a lasat-o in jos. Nu am mai putut astepta. M-am pus peste el si am inceput sa-l sarut pe piept, incepusem  sa ma las tot mai jos si mai jos, atat de jos incat il vazusem lasand capul usor pe spate… m-a luat si a izbit cu mine de pamant, s-a uitat fix in ochii mei si a inceput sa-mi mangaie sanii… placerea era nedescrisa, a inceput sa ma sarute pe tot corpul. L-am simtit in mine cu toata fiinta lui. Luna privea cu patos aproape ca se inrosise. Nu mai eram eu. Nu stiam daca visez, era prima data cand faceam sex sub  stele. Si cine zicea ca noaptea nu-i frumoasa. Atunci sunt cele mai puternice sentimente.  A inceput sa-mi tremure corpul, nu cred ca-i suficient, atunci cand corpul cere, trebuie sa-i oferi. Orgasmul meu a fost ca ploaia peste plante dupa o seceta. M-a facut fericita ne-am iubit ca in cele mai frumoase basme, fiecare atingere a lui imi facea corpul sa tremure, atunci cand nu ma saruta, buzele mele tanjeau dupa un sarut. Voiam sa-i simt mana puternica peste sani in timp ce incercam sa ne terminam amandoi, voiam sa ma bucur inca putin de noaptea asta.

Dupa cea mai buna partida de sex din  viata mea, vad ca se ridica si ia o sticla de vin rosu si doua pahare. Stau sub stelele arzatoare cu barbatul care tocmai mi-a oferit cel mai bun sex din viata mea, intind mana spre geanta discret si scot de acolo un pachet de tigari. Aprind o tigara,  sprijinindu-mi capul pe umarul lui, incercand sa retraiesc momentul.  Ce-a mai frumoasa dragoste, se face doar in lumina lunii.