Browse By

SexShop.ro

Cum se fute un senator

n_0_099_bPoliticienii romani vin in vizita si prin Italia. De multe ori sunt chemata la Milano, la Roma sau la Torino. O singura data am mers undeva langa Verona pentru un deputat, prieten bun cu un preot care-si dorea o calareala in trei, dar asta e alta poveste. Un serviciu interesant l-am prestat la Roma, cu ceva vreme in urma, cand clientul a fost un senator al scumpei noastre tari. Am fost chemata pentru doua zile, de vineri pana duminica la pranz. Domnul senator era in vizita oficiala pe la ambasada si pe la italieni. Treaba mea era sa ii stau la dispozitie intre chestiile oficiale, la plimbarea prin Roma si seara, dupa ce se termina totul.

A ajuns in hotel, vineri noaptea, dupa ce s-a intalnit cu niste asociatii romanesti si niscvai oficiali locali. Era un pic pilit, luase deja cina, si mirosea a vin. „Buna draguta, ce faci?” Tipul foarte relaxat si politicos dar cu aere dă capitală. Se vedea pe el ca are putere si bani. Costum la comanda, de minim 1.500 euro, Rolex de 10.000, camasa la comanda cu numele lui pe ea, pantofi de 1.200 euro, parfum Versace. Unii oameni transpira asta prin toti porii, mai ales romanii. La Milano am cunoscut italieni milionari pe care nu dadeai doi bani, daca-i vedeai pe strada. La Torino am cunoscut oameni care hotarau cine iese primar si, la fel, daca-i intalneai intr-un restaurant nu-i deosebeai de restul.

Senatorul nostru era deja cu chef, am vorbit 5 minute, de politete, dupa care m-a pus pe genunchiul lui. Era un tip cam la 1,70, cu burta serioasa si cu par carunt. Mi-a bagat o mana sub rochita, a dat la o parte chilotii si mi-a cautat, pe bajbaite, clitorisul. Un tip direct, fara multe fineturi. Cu cealalata mana mi-a scos unul din sani si a inceput sa-l suga, un pic prea tare, dureros.  Am simtit cum imi desface labiile si isi baga doua degete in fofoloanca mea. S-a jucat un minut apoi a inceput sa ma dezbrace. L-am ajutat si eu, in doua miscari eram amandoi goi si pe pat. M-a tras deasupra lui, mi-a desfacut usor fesele si m-a patruns, ridicandu-si fundul. Am gemut, conventional, si m-am aplecat cu țâțele pana la gura lui, sa il las sa se joace. A inceput sa se miste tot mai repede, abdomenul lui imi izbea clitorisul si fiecare lovitura ma arunca usor in sus. Nu a durat mult, maxim 10 minute, si am simtit cum ma umple de sperma fierbinte. A gemut incetisor, m-a tras spre el si m-a pupat parinteste pe frunte, dupa care m-a pus alaturi. I-am multumit, m-am scuzat si m-am dus la baie, sa ma spal. Camd m-am intors, deja sforaia incetisor, in mijlocul patului. Asa clienti linistiti sa tot ai!

Dimineata m-am trezit cu mana lui la fofoloanca, ma freca de zor. I-am luat-o si eu in mana, l-am masturbat pana i s-a intarit si m-am pus pe burta, invitandu-l sa mi-o traga pe la spate, culcata. S-a urcat bucuros pe mine, cinci minute de efort, si-a dat drumul in mine si a oftat iarasi. satisfacut. Ne-am intalnit din nou, seara, fix dupa acelasi sceanariu. Doar ca de data asta am apucat sa stam de vorba un pic. Un tip inteligent dar foarte putin uman, fara nicio compasiune si plin de texte. Un tip cu multa, poate prea multa, putere.

Cand ma intorc in Romania il caut, poate prind si eu o functie politica importanta sau vreun loc caldut in vreun minister, ca sunt o gramada de fete care s-au aranjat excelent asa.

SexShop.ro

3 thoughts on “Cum se fute un senator”

1. Pingback: Fata din tren - Fata dulce mult aduce!
  2. Trackback: Fata din tren - Fata dulce mult aduce!