Browse By

SexShop.ro

Comanda la hotelul partidului

n_0_048_bAnul trecut, prin octombrie, am primit o comanda mai speciala: un politician roman, care ma vizitase la Milano de doua ori, vroia sa ne vedem la Bucuresti. Am primit toate rezervarile prin email, Alex m-a dus la Malpensa si in doua ore coboram pe Otopeni, de unde m-a luat o alta masina care m-a lasat in fata hotelului partidului, pe Strada Traian, unde ma invitase domnul.

Am ajuns in jurul pranzului, politicianul nostru era prin nu-s ce sedinte, am iesit sa mananc, am luat un taxi pana la Hanul lui Manuc si apoi m-am plimbat un pic prin Lipscani dupa care am coborat spre Unirii iar in final am ajuns pana in fata Palatului Parlamentului. Nu era prima data cand mergeam acolo, cu o ocazie ne-am si facut de cap in Casa Poporului, alta data aproape m-am pierdut, ca umblam bezmetica sa gasesc o toaleta sa fac un pipi, si m-au indrumat agentii de paza. Dar astea sunt alte aventuri, va povestesc cu alta ocazie. Eram deja obosita, ma cam dureau picioarele, desi eram imbracata casual, in blugi si o gecuta eleganta de piele.

Am urcat intr-un taxi si m-am intors la hotel, sa ma pregatesc de intalnire. Camera era draguta, curatica dar saracacioasa, ca mai toate hotelurile romanesti. Pe fereastra se vedeau casele aproape darapanate dinspre Hala Traian. Caini vagabonzi, strazi aglomerate si inguste, lume incruntata. Mi-am amintit brusc de ce am plecat din Romania.

Am facut un dus fierbinte, mi-am masat bine țâțele si fesele sa le revigorez. Un control rapid la fofoloanca abia epilata, era totul in regula. Ca la orice control, imi mai scapa doua degete inauntru, cu pretext de verificare si cu scop de masturbare. Dar nu era vreme, ca se apropia ora intalnirii. Mi-am pus o lenjerie subtire, de matase neagra, toata numai dantelute si fineturi. Deasupra o rochie de seara eleganta, rosu cu negru ca sa fiu in ton cu hotelul si partidul. Pantofi cu toc nu prea inalt, ca politicianul nostru era scund si nu vroiam sa il complexez.

A venit punctual, ne-am salutat foarte apropiat, cum se practica pe la Bucuresti, si dupa doua minute de conversatie conventionala mi-a bagat incet si cu grija o mana in decolteu si una sub rochie, in chiloti. Aproape in acelasi timp l-am simtit cum ma strange de sân si imi baga un deget in fofoloanca. M-am umezit la comanda, lui i-a placut, iar in timp ce ma saruta cu limba si-a bagat al doilea deget. Incepea sa ma masturbeze din ce in ce mai repede, respira tot mai sacadat, asa ca i-am luat-o si eu in mana, dupa ce i-am scos-o din pantaloni. Totul orbeste, ca ma saruta in continuare. Eu gemeam incetisor, incurajator, el gafaia tot tare si ca sa nu ma trezesc ca trebuie sa imi schimb rochia am preferat sa ma asez in genunchi si sa i-o sug inca un minut, pana ce i-am simtit sperma fiebinte in gura. A oftat multumit, mi-a zambit si mi-a spus ca trebuie sa-l insotesc la o receptie la care vin si alti colegi.

Restaurantul la care am ajuns era de fite. Cele mai grele personaje din partid erau acolo, atmosfera era mai mult de club. Fiecare era insotit de cineva, toate tinere, niciuna peste 30 de ani. Normal, nu erau nevestele, erau secretarele, purtatoarele de cuvant sau colege de prin partid, aripa tanara. Acolo le-am cunoscut pe cele care cica ar fi trebuit sa se ocupe de romanii emigrati: doua fete care aratau beton si care miroseau a putere de la o posta. Probabil de la aceeasi posta de unde isi trageau puterea, ca sa fiu rautacioasa. Cina a durat vreo 4 ore, s-a baut mult si s-a mancat romaneste. Cand sunt in interes de serviciu, eu beau doar apa plata, maxim un suc de fructe. Politicianul meu s-a facut insa praf, din ala fin.

Ne-am intors la hotel, in taxi nu se mai putea abtine si ma musca de țâțe, ma tragea de rochie si imi baga degetele peste tot. Cum era aproape baut zdravan, miscarile ii erau grosolane, neatente si bruste. Am ajuns intr-un final, in lift mi- ridicat rochia, m-a dezbracat de chiloti si mi-a dat limbi timp de patru etaje. S-a descheiat la pantaloni de pe hol si cand am intrat in camera a fost in pielea goala in 10 secunde. M-a dezbracat si pe mine, rapid, smuncit si m-a aruncat pe pat. Si-a bagat fata intre picioarele mele si m-a mozolit vreo jumatate de ora. Imi sugea clitorisul ca pe-o acadea.

M-am pus in patru labe si l-am lasat sa ma patrunda pe la spate, cat de adanc putea. Ma tinea bine de solduri si isi izbea puternic abdomenul de fesele mele. Nu avea un organ deosebit de mare, dar important era sa se simta bine. A incercat sa mi-o bage in curulet dar l-am redirectionat delicat. „Mai incolo”, i-am spus. Nu a insistat, cum se mai intampla cu unii, mai ales la bautura. A accelerat si in doua minute am simtit fierbinteala spermei in vagin, odata cu zvacnirile ritmice ale organului intarit. A adormit aproape brusc. S-a mai trezit odata, spre dimineata si mi-a tras-o pe la spate, eu culcata pe burta. A durat putin, nici macar nu m-am trezit bine.

Cand m-am trezit nu mai era, am gasit doar un biletel. „Te pup dulce, alla prossima, dragalaso!” Deci treaba era gata. Dus, bagaje, aeroport, in doua ore l-am salutat pe Alex, intr-o alta ora eram deja acasa, in mediul meu confortabil.

SexShop.ro

One thought on “Comanda la hotelul partidului”

1. Pingback: Sex la autostop in Spania - Fata dulce mult aduce!
  2. Trackback: Sex la autostop in Spania - Fata dulce mult aduce!